راهنمای کامل طراحی و راه اندازی سایت وکالت

در دنیای امروزی هر کسب و کاری نیاز به یک وب سایت دارد. ایجاد یک وب سایت برای موسسه حقوقی شما احتمالاً یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی است که می توانید از آن برای توسعه فعالیت های خود و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید. یک نظرسنجی نشان می دهد که 80 درصد از مصرف کنندگان قبل از انجام هر کاری برای انجام خرید خود، به دنبال اطلاعات بیشتر در اینترنت هستند. یک وب سایت موسسه حقوقی به شما کمک می کند تا از رقبای خود متمایز شوید و انتخاب اول مشتریان خود باشید.

وب سایت یک موسسه حقوقی باید از سبک طراحی خاصی پیروی کند. طرح آن باید زیبا، تمیز، همراه با پالت رنگ های روشن باشد و باید شامل تمام اطلاعات لازم در مورد وکلا باشد. بنابراین اگر فکر می کردید برای راه اندازی وب سایت خود باید کد نویسی انجام دهید، در اشتباه هستید. تنها چیزی که نیاز دارید نصب وردپرس، یک قالب سایت وکلا و استفاده از آن در سایت کسب و کارتان است. در این مقاله می خواهیم نحوه ی طراحی سایت وکلا را با یکدیگر بررسی کنیم.

طراحی سایت وکالت با وردپرس

بسیاری از مشهورترین وب سایت های جهان از انواع خدمات وردپرس برای طراحی سایت خود استفاده می کنند، برخی دیگر از دلایل استفاده از پلت فرم وردپرس عبارتند از:

  • وردپرس بسیار قابل تنظیم و ویرایش است. شما می توانید وب سایت خود را به راحتی راه اندازی کرده، یک قالب انتخاب کنید. همچنین می توانید قابلیت های سفارشی را به آن اضافه کنید تا یک تجربه منحصر به فرد را برای کاربران خود ایجاد کنید.
  • با استفاده از وردپرس شما کنترل به روزرسانی ها را بر عهده دارید و برای انجام این کار نیازی به یک توسعه دهنده وب نیست. شما می توانید از طریق ویرایشگر داخلی با رابط کاربری آسان تغییراتی در وب سایت خود ایجاد کنید.
  • وردپرس دائماً در حال پیشرفت و بهبود یافتن است. با 32 نسخه اصلی وردپرس از سال 2003 ، پیشرفت های مداوم انجام شده است و این پلتفرم به طور روزانه در حال توسعه است.
  • وردپرس بسیار امن است. برای اغلب شرکت های حقوقی که به امنیت وب سایت خود توجه دارند، وردپرس می تواند بسیار مناسب باشد. علاوه بر به روزرسانی های منظم، می توانید افزونه هایی را نصب کنید که تلاش های ورود اشتباه را محدود می کند، نشانی اینترنتی ورود را مخفی کنید، احراز هویت دو مرحله ای را برای مدیر سایت نصب کنید و فعالیت داشبورد وردپرس را ارزیابی کنید.
  • بهبود تجربه کاربری در وردپرس آسان است. وردپرس دارای بیش از 50،000 افزونه برای فرم های تماس، سئو و بهبود عملکرد سایت و … است و با استفاده از این ابزارها، هم تجربه کاربر و هم مدیریت وب سایت را بهبود می بخشد.
  • وردپرس توسط موتورهای جستجو مورد استقبال قرار می گیرد. وب سایت های وردپرس با کیفیت بالا کدنویسی شده اند و دارای معماری منطقی سایت، نقشه سایت و صفحاتی هستند که به راحتی نمایه سازی می شوند و موتورهای جستجو را آسان می کنند.
  • سرعت بالا! محبوبیت وب سایت های وردپرسی هر روزه در حال افزایش است. یک تیم توسعه دهنده از گوگل به وردپرس کمک می کنند تا از آخرین فناوری های وب پشتیبانی کنند و از این طریق سرعت و عملکرد سایت را افزایش و بهبود دهند.

تا به اینجای کار احتمالاً متوجه دلیل محبوبیت وردپرس شده اید. استفاده از وردپرس برای سایت خود یکی از بهترین راه های توسعه ی آن است. در ادامه می خواهیم به شما نحوه ی راه اندازی سایت وردپرسی وکالت را آموزش دهیم.

آموزش طراحی سایت وکالت

برای راه اندازی سایت خود مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

ثبت دامنه، راه اندازی هاست برای سات وکالت

برای شروع کار باید یک دامنه برای وب سایت خود نصب کنید. دامنه همان آدرس وب سایت شما است و مردم شما را از طریق آن پیدا خواهند کرد. پس از ثبت دامنه، باید یک هاست و سرویس میزبانی وردپرس خریداری کنید. سرویس های هاست و میزبانی بسیار زیاد با قیمت های مختلف وجود دارد که می توانید از هر یک از آن ها استفاده کنید. بعد از انجام دادن این موارد باید وردپرس را نصب کنید. دانلود وردپرس فارسی کاملاً رایگان است و فرایند نصب آن ساده و راحت خواهد بود.

نصب و فعال سازی قالب سایت وکلا

پس از نصب وردپرس، باید یک قالب تهیه کرده و آن را در سایت خود قرار دهید. قالب ها ظاهر و طراحی سایت شما را به عهده دارد و می توانید با سفارشی کردن آن ها به وب سایت خود امکانات مختلف اضافه کنید. با استفاده از قالب ها لازم نیست نگران ایجاد یک وب سایت از ابتدا باشید و یا برنامه نویسی و کدنویسی فرا بگیرید. تنها کافی است قالب خود را دریافت کنید، محتوا را ویرایش کرده و وب سایت خود را راه اندازی کنید! بهتر است با بهترین قالب های وردپرس آشنا باشید. همچنین می توانید قالب های اماده سایت وکالت را در ژاکت ببینید.

نصب افزونه های موردنیاز

همانطور که می دانید، افزونه ها قسمت هایی از نرم افزار ها هستند که امکانات و ویژگی های مختلفی را به وب سایت شما وارد می کنند. افزونه به شما کمک می کنند که وب سایت خود را از سایر رقبا متمایز کنید. افزونه ها به صورت رایگان و پولی در اختیار شما قرار دارند که با یکدیگر متفاوت هستند. پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب افزونه ها، نیازمندی های خود را لیست کرده، آن ها را اولویت بندی کرده و سپس عملیات نصب افزونه را انجام دهید.

تا به اینجای کار شما با موفقیت وب سایت شرکت حقوقی خود را راه اندازی کرده اید. اگر تا اینجا پیش رفته اید، متوجه شده اید که ایجاد وب سایت یک شرکت حقوقی در وردپرس آنقدرها هم که به نظر می رسد، دشوار نیست. وردپرس یک CMS قدرتمند و در عین حال انعطاف پذیر است که در آن می توانید هزاران قالب پیدا کرده و استفاده کنید. قالب های ارائه شده در ژاکت بسیار استاندارد هستند و به صورت مداوم به روزرسانی می شوند.