نوع جدید COVID-19 چگونه بر برنامه های سفر شما تأثیر می گذارد – CBS Philly


فیلادلفیا (سی‌ان‌ان) – کشف نوع جدیدی از ویروس کووید-19 باعث نگرانی دولت‌های سراسر جهان شده است، و از زمانی که سازمان بهداشت جهانی B.1.1.529 را یک “نوعی” نامیده است، منجر به جریانی مداوم از افزایش محدودیت‌های سفر شده است. ” نگران کننده “در 26 نوامبر.

اطلاعات کمی در مورد نوع جدیدی به نام Omicron، از جمله تأثیر آن بر افراد آلوده یا سطح اثربخشی واکسن هایی که آنها علیه آن ارائه می کنند، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: آنچه در مورد نوع Omicron می دانیم و نمی دانیم

با این حال، مقامات بسیاری از کشورها ریسک نمی کنند. پس از کشف نوع Omicron، مقاصد اصلی توریستی برای مسدود کردن پروازها از چندین کشور در آفریقای جنوبی حرکت کرده اند، در حالی که برخی دیگر سفر از مناطق آسیب دیده را فقط به شهروندان محدود می کنند.

برای کسانی که امیدوارند بدترین وضعیت همه‌گیری در پشت صحنه بوده است و بالاخره توانسته‌اند برای فرارهایی که مدت‌ها در انتظار آن بودیم به خارج از کشور برنامه‌ریزی کنند، این گزارش ضربه سختی وارد می‌کند و سوالاتی را ایجاد می‌کند.

در اینجا تعدادی از بزرگترین مسافرانی که در حال حاضر می توانند به آنها فکر کنند، آورده شده است.

چگونه کشورها به نوع جدید واکنش نشان می دهند؟
مسافران بالقوه را می توان به خاطر احساس کمی دژا در حال حاضر بخشید. ایده اعمال محدودیت‌های جدید ورود و لغو بسیار شبیه به توقف جهانی سفر است که جامعه گردشگری بین‌المللی را زمانی که کووید-19 در اوایل سال 2020 شروع به گسترش کرد، درهم شکست.

موارد Omicron در چندین قاره یافت شده است، کشورهایی از جمله آلمان، کانادا، ایتالیا، اسرائیل و هنگ کنگ همه موارد را از صبح دوشنبه گزارش کرده اند. با این حال، بیشتر محدودیت‌های جدید کشورهای آفریقای جنوبی را هدف قرار می‌دهند.

به عنوان مثال، نیوزلند اکنون سفر از 9 کشور آفریقای جنوبی را به دلیل نگرانی در مورد نوع جدید Omicron ممنوع کرده است: آفریقای جنوبی، نامیبیا، زیمبابوه، بوتسوانا، لسوتو، اسواتینی، سیشل، مالاوی و موزامبیک.

فقط شهروندان نیوزلند می توانند از این کشورها سفر کنند.

برخی کشورها پروازهای چندین کشور آفریقای جنوبی را به طور کامل لغو می کنند، در حالی که برخی دیگر محدودیت های قرنطینه جدیدی را برای مسافرانی که از مقصدهای خاص وارد می شوند، اعمال می کنند.

ژاپن رویکرد سخت گیرانه تری در پیش گرفته است و از 30 نوامبر همه افراد بدون تابعیت، از جمله دانشجویان بین المللی یا خدمه خانواده را تعطیل می کند.

در اینجا به تفصیل شرح داده ایم که برخی از مقاصد اصلی چه می کنند.

من در سراسر آفریقا سفر نمی کنم. آیا برنامه های من به خطر افتاده است؟
وضعیت در حال حاضر فوق العاده آرام است. همانطور که در بالا ذکر شد، موارد در حال حاضر در کشورهای دیگر، از کانادا تا استرالیا، رخ می دهد، که به این معنی است که ممکن است محدودیت های بیشتری وجود داشته باشد.

به استثنای چند مورد، دولت ها در اکثر کشورها به شهروندان و ساکنان دائمی کشورهای آفریقای جنوبی اجازه بازگشت به خانه را می دهند.

همانطور که در سال 2020 دیدیم، وضعیت می تواند به سرعت تغییر کند، بنابراین مسافران را تشویق می کنیم که از آخرین اخبار مطلع شوند.

همچنین عاقلانه است که گام بعدی را بردارید و در برنامه هشدار آنلاین دولت ثبت نام کنید. برای شهروندان و اتباع ایالات متحده، برنامه ثبت نام مسافران هوشمند (STEP) یک سرویس رایگان است که به مسافران و ساکنان خارج از کشور اجازه می دهد تا در نزدیکترین سفارت یا کنسولگری ایالات متحده مراجعه کنند.

STEP اطلاعات مهمی را از سفارت در مورد شرایط امنیتی در مقاصد خاص ارسال می کند و به مقامات سفارت اجازه می دهد در مواقع اضطراری با شما تماس بگیرند.

این محدودیت ها تا کی ادامه خواهد داشت؟
برای صحبت خیلی زود است.

مقامات دولت آمریکا به سی ان ان گفتند که ایالات متحده از روز دوشنبه سفر از آفریقای جنوبی، بوتسوانا، زیمبابوه، نامیبیا، لسوتو، اسواتینی، موزامبیک و مالاوی را محدود کرده است.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران گفت که “تصمیم گرفته است که مراقب این نوع باشد”. او گفت: “ما چیز زیادی در مورد نوع نمی دانیم به جز اینکه این یک مشکل بزرگ است و به نظر می رسد به سرعت در حال گسترش است.”

به نظر می رسد این مورد در کشورهای دیگر نیز وجود داشته باشد، تا سرعت گسترش عفونت ها را کاهش دهند، زیرا آنها تلاش می کنند تا دریابند این نوع جدید و ظاهراً عفونی تر چقدر جدی است و آیا واکسن ها محافظت بسیار خوبی دارند یا خیر.

اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا روز یکشنبه گفت که جهان در یک “مسابقه با زمان” با یک نوع ویروس کرونا Omicron است.

چگونه باید در مورد Omicron از نظر ایمنی سفر فکر کنم؟
هنوز دانشمندان زیادی وجود دارند که هنوز در مورد نوع جدید کروناویروس اطلاعاتی ندارند، اما به گفته دکتر. ویلیام شافنر، استاد بیماری‌های عفونی در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت، بهترین کاری که اکنون می‌تواند انجام دهد، واکسینه شدن است.

واکسیناسیون برای او به دو دلیل ضروری است.

بیشتر بخوانید: در این تعطیلات آنلاین خرید کنید؟ چرا باید از خود محافظت کنید

اولین مورد، نوع دلتا است. شافنر گفت: “این ویروسی است که در حال حاضر در هر جامعه ای وجود دارد و در حال گسترش است.” “اما نه. 2، و این مربوط به Omicron است، این احتمال وجود دارد که واکسن های ما حداقل محافظت نسبی را ارائه دهند. و حفاظت جزئی همیشه بهتر از هیچ است.

یکی دیگر از اقدامات احتیاطی اساسی این است که همیشه هنگام حضور در جمع از ماسک استفاده کنید.

توصیه های شافنر در سفر تا حد زیادی مانند قبل از کشف نوع جدید است.

مطمئن شوید که واکسینه شده اید، هنگام سفر از ماسک استفاده کنید، فاصله اجتماعی داشته باشید، و به دقت در نظر بگیرید که وقتی به آنجا رسیدید چه کاری انجام خواهید داد، که احتمالاً شما را در معرض خطر بیشتری نسبت به خود سفر قرار می دهد.

“اگر همه بغل کنند، ببوسند و نقاب خود را بگذارند، خوب است.” اما شما باید یک قانون داشته باشید، باید آن را با اقوام یا دوستان خود در میان بگذارید. “این بدان معناست که همه باید واکسینه شوند و شما می توانید کاری را انجام دهید که خانواده ما قبل از روز شکرگزاری انجام می دادند: همه ما یک آزمایش انجام دادیم.” و بنابراین ما نه تنها واکسینه و تقویت می شویم، بلکه یک آزمایش منفی نیز داریم. اکنون، اگر کنترل را اینگونه شروع کنید، می توانید با ریسک بسیار کم سفر کنید، ملاقات کنید و رویدادهای اجتماعی را انجام دهید.

آیا در حال حاضر دلیل پزشکی برای لغو برنامه ها مانند سفر به نیویورک وجود دارد؟
شافنر گفت: “نه از طرف من، اما به یاد داشته باشید، من مسافر بسیار دقیقی هستم.”

“من واکسینه شده و تقویت شده ام. من نمی خواهم برای یک جلسه به نیویورک بروم، مگر اینکه با همه افراد حاضر در جبهه صحبت کنم و بگویم: “من در نیویورک حاضر نمی شوم مگر اینکه همه در این جلسه واکسینه شوند.” بنابراین شما این حق را دارید که قوانین خاصی را برای خود و افرادی که با آنها در تماس خواهید بود تعیین کنید.”

سفری که شامل خرید و بازدیدهای زیادی از تئاتر، صرف غذا در رستوران های شلوغ و بازدید از بار مورد علاقه خود در نیویورک است، داستان متفاوتی است.

“اگر می خواهید همه این کارها را انجام دهید، بله، ریسک بیشتری را متحمل می شوید، اما واقعاً ربطی به Omicron ندارد. این چیزی است که دلتا باید با آن انجام دهد.

من قبلاً برنامه های تعطیلات بین المللی را رزرو کرده ام. آیا باید آن را لغو کنم؟
برای کسانی که سفرهای بین المللی را برای فصل تعطیلات زمستانی پیش رو رزرو کرده اند، زمان بندی واقعا تاسف بار است.

هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا نوع جدید به محدودیت های بیشتر در سفرهای بین المللی منجر خواهد شد یا خیر.

کارشناسان می‌گویند کسانی که خطرات را در نظر گرفته‌اند و تصمیم به رزرو کرده‌اند، عاقلانه خواهند بود که از داشتن یک طرح بیمه جامع کووید-19 اطمینان حاصل کنند که همه گزینه‌ها را جبران می‌کند و تضمین می‌کند که خط هوایی/هتل آنها دارای سیاست‌های لغو انعطاف‌پذیر است.

روری بولند، سردبیر مسافرتی مجله مصرف کننده بریتانیایی What? سی ان ان می گوید.

«بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی و تعطیلات آنها را دارند، اما تفاوت زیادی بین کارهایی که انجام می‌دهند و چیزی که پوشش نمی‌دهند وجود دارد.

«برخی تقریباً همه گزینه‌ها را در صورت اعمال محدودیت در کشوری که می‌روید پوشش می‌دهند. آنها شما را به صورت رایگان رزرو می کنند. برخی دیگر با تبلیغات قوی بسیار کم پوشش می دهند.

“بنابراین شرایط واقعا انعطاف پذیری را با یک شرکت یا شرکت هواپیمایی رزرو کنید و بیمه مسافرتی جامع بگیرید که تقریباً با هر تغییری پوشش داده می شود. آنچه مسافران می‌خواهند آرامش خاطر است – اینگونه به آن می‌رسی.»

آیا این ممنوعیت ها و محدودیت های سفر واقعا کارساز خواهد بود؟
همانطور که گفته شد، دولت ها در تلاش هستند تا برای کشف تاثیر بالقوه Omicron زمان بخرند.

با این حال برخی از مسئولان این محدودیت ها را ناعادلانه و ناکارآمد می دانند. دفتر منطقه ای سازمان جهانی بهداشت برای آفریقا روز یکشنبه اعلام کرد که پشت سر کشورهای آفریقایی ایستاده و خواستار باز ماندن مرزها شد زیرا کشورهای بیشتری در سراسر جهان ممنوعیت پرواز را اعمال می کنند.

این مقام بیان کرد که کشورها باید رویکرد علمی مبتنی بر ریسک را اتخاذ کنند و اقداماتی را انجام دهند که بتواند گسترش احتمالی آن را محدود کند.

Matshidiso Moeti، مدیر منطقه‌ای WHO برای آفریقا گفت: «معرفی ممنوعیت‌های مسافرتی که آفریقا را هدف قرار می‌دهد، به همبستگی جهانی حمله می‌کند.

«کووید-19 دائماً توسط بخش‌های ما استفاده می‌شود. ما تنها در صورتی می‌توانیم از این ویروس خارج شویم که روی راه‌حل‌ها با هم کار کنیم. «محدودیت‌های سفر ممکن است در مهار کمی شیوع کووید-19 نقش داشته باشد، اما» بار سنگینی بر زندگی و معیشت وارد می‌کند.

در همین حال، انجمن بین‌المللی حمل‌ونقل هوایی (IATA) نسبت به ممنوعیت‌های سفر هشدار داده و تاکید کرده است که چنین محدودیت‌هایی «راه‌حل بلندمدت» برای مدیریت انواع ویروس کرونا نیست.

«دولت‌ها در حال واکنش به خطرات یک گزینه جدید اضطراری کروناویروس هستند که باعث ایجاد ترس در بین عموم مسافران می‌شود. ویلی والش، مدیر کل یاتا گفت: ما باید هر چه زودتر از تجربه دو سال گذشته استفاده کنیم و به سمت یک رویکرد هماهنگ و مبتنی بر داده حرکت کنیم که جایگزین‌های امنی برای بسته شدن مرزها و قرنطینه پیدا کند.

سایر اخبار: تمپل راد کری را به عنوان سرمربی تیم فوتبال پس از 3 فصل برگزیده است

The-CNN-Wire & © 2021 Cable News Network, Inc.، یک شرکت WarnerMedia. تمامی حقوق محفوظ است.